Συρρής Βασίλης

Ειδικότητα: Πληροφορικής

 

Ένας από τους πολλούς στόχους της δράσης ήταν και η επαφή των παιδιών με τις νέες τεχνολογίες, όπως είναι η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή και η πλοήγηση στο διαδίκτυο. Τα παιδιά έδειξαν από την αρχή ιδιαίτερο ζήλο και ενδιαφέρον.

 

Στα μαθήματα χρησιμοποιήθηκαν φορητοί υπολογιστές συνδεδεμένοι με οθόνες CRT, για να υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης παρακολούθησης απ’ όλα τα παιδιά της ομάδας. Στο πρώτο εικοσάλεπτο της επίδειξης, τα παιδιά άκουγαν με ιδιαίτερη προσοχή, έθεταν ερωτήσεις και εκδήλωναν προβληματισμούς σχετικούς με τη χρησιμότητα και τις εφαρμογές των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Στο υπόλοιπο χρονικό διάστημα έως το πέρας του μαθήματος, προσπαθούσαν να καλύψουν την περιέργεια τους μέσα από τη χρήση κάποιων προγραμμάτων όπως ζωγραφική, επεξεργασία κειμένου, πολυμέσα (εγκυκλοπαίδειες, οδηγούς κα) και φυσικά παιχνίδια. Εκεί διαπιστώθηκε το έλλειμμα σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές που είχαμε, καθώς βλέπαμε 10 χέρια να προσπαθούν ταυτόχρονα να πληκτρολογήσουν και να κατευθύνουν το ποντίκι. Τα τελευταία μαθήματα ήταν δυστυχώς θεωρητικά και τα παιδιά δεν «άντεξαν» πάνω από 10 λεπτά την παρακολούθηση. Το υπόλοιπο της ώρας πέρασε με λεκτικά παιχνίδια και αναφορές στις εφαρμογές των νέων τεχνολογιών στους ολυμπιακούς αγώνες.